Mi is az a kiterjesztett garancia?
A kiterjesztett garancia (jótállás) az eredeti jótállási idő +1 vagy +2 évvel való meghosszabbítását jelenti.
A kiterjesztett garancia olyan termékekre vehető igénybe, ahol az alap jótállási idő 12-36 hónap. A szolgáltatás külön térítés ellenében vehető igénybe, minden Autohificentrum vásárló részére a megjelölt termékeknél.
Hogy működik?
A kiterjesztett garancia az ön választásától függően +1 vagy +2 év lehet, az alap jótállási időn túl. Időtartama az adott termékre vonatkozó alap jótállási idő lejártától számítandó.
Ez a szolgáltatás a többi vásárlót megillető szolgáltatástól függetlenül működik.
Hogyan vásárolhatom meg?
A kiterjesztett garanciát a feltüntetett termékek esetén a választott fizetési módon vásárolhatja meg. Az árak az alábbi táblázatban láthatóak. A kiterjesztett garancia megszerzését követően ön elektronikus formában, emailben vagy személyesen veheti át az erre vonatkozó jótállási jegyet (garancia jegy, garancia levél).
Kiterjesztett garanciát bármely Ügyfél (természetes és jogi személy is) vásárolhat adott termék vásárlásakor, függetlenül a vásárlás módjától – online vagy telefonos rendelés esetén egyaránt.
Feltételek
A szolgáltatás kiterjed minden, a garanciajegyen, valamint a kiterjesztett garanciához kapcsolódó jótállási jegyen leírt feltételek szerinti gyártási és összeszerelési hibára. A szolgáltatás kizárólag azon termékekre vonatkozóan érhető el, amelyekre vonatkozóan az megvásárlásra került; az ilyen termékek azonosítása sorozatszámuk, az alap jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla alapján történik. A termék visszaküldése esetén a termék sérülésének megelőzése érdekében kérjük, győződjön meg arról, hogy azt annak összes tartozékával együtt visszacsomagolta, lehetőleg az eredeti csomagolásba.
Kiterjesztett garanciával biztosított termék 10 munkanapon belül javításra kerül a szervizbe érkezést követően. A szervizelés időtartama attól a pillanattól számítandó, amikor a terméket az Autóhificentrumtól a szervíz átveszi. Amennyiben a termék nem javítható a fent említett időn belül, úgy a termék olyan új termékre cserélendő, amely az eredeti termékkel azonos vagy ahhoz hasonló, annak funkcióját, tulajdonságait valamint teljesítményét illetően. A technológiai fejlődést figyelembe véve, a cseretermék ára az eredeti termékénél alacsonyabb is lehet. A cseretermékre a kiterjesztett garancia az eredeti termékre megvásárolt szolgáltatás időtartamának lejáratáig érvényes. Amennyiben csere nem lehetséges, úgy az Ügyfélnek visszajár a termék vételára, azaz a vásárlást igazoló bizonylaton/számlán feltüntetett összeg. Ez utóbbi esetben, ha az Ügyfél a termék vételárát visszakapja, a kiterjesztett garancia szolgáltatás hatálya megszűnik.
Amennyiben az Ügyfél indokolatlanul kéri a termékek szervizelését, az Autóhificentrum fenntartja a jogot, hogy az állapotfelmérést, illetve szállítást díjkötelessé tegye.
A garanciális idő a termék működésképtelenségének időtartamával meghosszabbodik. Ez az időtartam a termék szervizbe küldésének időpontjától számítva addig tart, amíg azt az Ügyfél működőképes állapotban visszakapja az írásbeli értesítéssel (e-mail / SMS) együtt, hogy a hiba elhárításra került.
E szolgáltatás teljesítéséből fakadó kötelezettségeket az Autóhificentrum harmadik félre átruházhatja anélkül, hogy ez az Ügyfél jogait bármi módon befolyásolná.
A kiterjesztett garancia-szolgáltatás kizárólag Magyarország területén vehető igénybe.
A kiterjesztett garancia-szolgáltatás az Autohificentrum-tól vásárolható.
A kiterjesztett garancia megvásárlásának határideje a termékre vonatkozó alap garancia lejárta előtti 3 hónap.
A kiterjesztett garancia megfelel a hatályos fogyasztóvédelmi jogszabályoknak.
Ismétlődő javítások
Amennyiben a kiterjesztett garanciával biztosított termék hat hónapon belül három alkalommal is kijavításra szorul, az Ügyfélnek jogában áll a termék kicserélését kérni. A kijavításra szoruló hibáknak a kiterjesztett jótállási jegyen szereplő feltételeknek meg kell felelniük.
A kiterjesztett garancia megszűnése
Az Ügyfél elállhat a kiterjesztett garancia, mint szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződéstől, így annak vételára részére visszafizetésre kerül a garancia vásárlásától számított 30 napon belül, kizárólag akkor, ha ez idő alatt nem vette igénybe a szolgáltatást. Az elállásra (szolgáltatás lemondása) vonatkozó igényét az ügyfél nyújtja be e-mailben az info@emag.hu címre legkésőbb a kiterjesztett garancia-szolgáltatásról szóló számla kiállításának időpontjától számított 30 napon belül.
DOA termék (Érkezéskor már hibás)
Amennyiben a termék, amelyhez kiterjesztett garancia-szolgáltatás tartozik, érkezéskor már hibás (DOA) és vele azonos termékre cserélik, ez utóbbi termékre azonos feltételekkel érvényes a kiterjesztett garancia. Amennyiben a DOA termék visszaküldésre kerül és az Ügyfél a termék teljes vételárát visszakapja, úgy az adott DOA termékre vonatkozó kiterjesztett garancia-szolgáltatás vételára is visszajár.
Átruházási jogosultság
Amennyiben a kiterjesztett garanciával biztosított termék harmadik fél részére újraértékesítésre vagy átruházásra kerül, a kiterjesztett garancia a fent említett feltételek mellett továbbra is érvényes az adott termékre, a garancia jogosultja a termék új tulajdonosa.