KIYO ULTIMATE teljes traffipaxvédelmi megoldás
2018 February 21. 21:42
Az egyetlen teljes traffipaxvédelmi megoldás
Magyarországon többféle sebességmérési módot, sebességmérő készüléket használnak, melyek figyelésére eddig nem létezett olyan komplex megoldás, amely egyetlen termékben hatékony megoldást nyújtott volna. Ezt a piaci rést kihasználva született meg a kifejezetten a magyar piacra, magyar tervezők által, a magyar jogszabályoknak megfelelően kialakított KIYO ULTIMATE komplett traffipaxvédelmi rendszer. A KIYO ULTIMATE esztétikusan, rejtve beépíthető, a magyar nyelvű riasztások segítségével könnyen értelmezhető, egyszerűen kezelhető és a frissíthetősége révén időtálló megoldást nyújt. A KIYO ULTIMATE komplett rendszer moduláris felépítésű, azaz alkotóelemei külön-külön is megvásárolhatók, bizonyos elemei önállóan is működőképesek. Segítünk kiválasztani az Önnek legmegfelelőbb megoldást!
A rendszer központja GPS technológiával
a VÉDA kapuk előrejelzésére
A rendszer lelke, a GPS U1 amellett, hogy a telepített traffipaxokat előrejelzi, egyesíti a komplett rendszer elemeit is. Segítségével a csatlakoztatott lézeres és radaros modulok magyar nyelvű beszédhanggal figyelmeztetnek, a GPS technológia segítségével pedig a téves radaros és lézeres riasztások száma hatékonyan csökkenthető. A VÉDA kamerahálózat telepített ellenőrzési pontjainak telepítése 2015 december 31-el befejeződött. Országszerte 365 kamera, 132 olyan pontra került kitelepítésre, amelyet a közlekedésbiztonsági szakemberek balesetveszélyesnek ítéltek. A rendszer a sebességtúllépésen kívül egyéb közúti szabálysértések automatikus rögzítésére is szolgál. A telepített ellenőrzési pontok legálisan használható GPS rendszerű detektorokkal, mint például a KIYO GPS U1 hatékonyan és megfelelő időben, akár 750 méterrel a kapuk előtt előrejelezhetők. Minden esetben lassítani kell! A telepített traffipax előrejelzők nem képesek blokkolni a sebességmérő eszközöket, csupán időben figyelmeztetnek a közelgő sebességmérő helyre, így a jármű vezetője szükség szerint korrigálhatja haladási sebességét. A központi egységhez csatlakoztatható radarmodulnak főként külföldi használat esetén van jelentős szerepe. Szinte bármely külföldi országba utazik, használnak még mobil, radaros sebességmérőket, amelyek sem lézerblokkolóval, sem GPS detektorral nem jelezhető előre. Az ilyen mobil radaros mérőeszközök előrejelzésére a radarmodul ad lehetőséget.
Tulajdonságok:
- Telepített sebességmérők jelzése
(pl.: VÉDA kapuk, átlagsebességmérő zónák) - Egyéb veszélyes pontok előrejelzése (pl.: Piroslámpa kamera, veszélyes útkereszteződés, HU-GO kapuk stb…)
- Mobil radaros mérőeszközök előrejelzése
- Ingyenesen frissíthető teljes Európa adatbázis
- Magyar nyelvű figyelmeztetések
- A kiegészítő kommunikációs kábel és GPS antenna segítségével a műszerfal alá rejthető
- Külső hangszóró csatlakoztatási lehetőség
- Választható riasztási távolság
- Állítható sebességtúllépés riasztás
Rendszámtábla keretbe épített lézerszenzorok
a “háromlábú” ARH CAM-S1 lézeres mérőeszköz aktív jelzésére
Az egyszerűen és esztétikusan, szinte láthatatlanul felszerelhető rendszámtábla keretbe épített lézerszenzorok folyamatosan figyelik a lézeres elven működő sebességmérők jelét, melyek szinte kizárólag mobil készülékek, ezért bárhol előfordulhatnak. Az aktív jelzőkészülékek a sebességmérés érzékelésekor a mérőműszer sebességadatát néhány másodpercre visszatarthatják, így a jármű sebessége szükség esetén korrigálható. A VÉDA kamerahálózat 365 telepített ellenőrzési pontján kívül 160 db mobil, lézeres sebességmérővel, un. ARH CAM-S1 készülékkel is lehet találkozni az ország bármely területén, akár trükkösen elbújva, akár felüljáróban, rendőrautóban, civil autóban is. A rendszer a sebességtúllépésen kívül egyéb közúti szabálysértéseket is rögzít.
Az aktív lézeres jelzőkészülék V5.0 hardverrel ellátott központi egysége már számítógép segítségével beállítható, frissíthető, így a továbbiakban már nincs szükség a központi egység kiszerelésére és visszaküldésére. A frissítéshez szükséges USB pendrive és kábel a csomag része. A beállításhoz, frissítéshez szükséges program a kiyotechnology.com honlapról ingyenesen letölthető. A V5 központi egység kompatibilis a régebbi, KIYO D professional szenzorokkal és a tápellátást biztosító kábellel is, így a régi rendszerek felújítása nagyon egyszerűen és gyorsan megoldható. Az aktív lézeres jelzőkészülék kétféle módban képes üzemelni: aktív mód / passzív mód (parkolósegéd). Az üzemmód váltását a 3 állású kapcsoló biztosítja. A pánikkapcsoló segítségével a készülék “kisüthető”, mely következtében a későbbiekben kizárólag parkolósegédként tud üzemelni.
Tulajdonságok:
- Magyar gyártmány
- Parkolósegéd, Lézerdetektor, Aktív, Passzív üzemmód
- Pendrive segítségével frissíthető
- Szoftveresen állítható működés
- Komplett traffipaxvédelmi rendszerbe építhető
- A legújabb ARH CAM-S1 elleni védelem
- Rendszámtábla keretbe rejtett szenzorok
- (E7) típusjóváhagyási jelölés
- NKH (Nemzeti Közlekedési Hatóság) által jóváhagyva, mint parkolósegéd
- Pánikkapcsoló
- A magyar NKH (Nemzeti Közlekedési Hatóság) által jóváhagyott e7 minősítés (típusjóváhagyási bizonyítvány) alapján az eszköz, mint parkolósegéd, Európa bármely országában hivatalosan beszerelhető a gépjárműbe, és parkolósegédként használható. A csomagban mellékeljük a típusjóváhagyási plasztik kártyát, hogy szükség esetén bemutatható legyen.
Együtt, rendszerben, egyszerűen, hatékonyan A szettben található kommunikációs kábel segítségével az aktív lézeres jelzőkészülék és a GPS technológiás központ rendszerbe köthető. A lézeres riasztások így beszédhanggal és a többszínű LED segítségével még érthetőbbek, figyelemfelkeltőbbek és felhasználóbarátabbak. A teljes rendszer nem csak a lézeres mérés tényét jelzi, hanem annak irányát és a mérőeszköz típusát is.
Az összekapcsolt rendszer folyamatosan figyeli az üzemképességet, hiba esetén beszédhanggal figyelmezteti a jármű vezetőjét. Minden indításkor bemondja a az aktuális üzemmódot (aktív, passzív, parkolósegéd mód), így elkerülhető a véletlen rossz üzemmódban való üzemeltetés, vagy az esetleg fel nem ismert kikapcsolt állapot is.
A GPS technológia segítségével a jármű sebessége ismert, így beállítható sebességfüggő riasztás, amely zsúfolt utakon a legújabb lézeres távolságtartóval rendelkező autók miatti téves riasztásokat nagy mértékben csökkenti. Ezen felül megadhatók állandó téves lézerriasztással rendelkező GPS koordináták, ahol így a rendszer nem fog további riasztást adni (pl.: HU-GO útdíjkapuk lézerscannerjére adott fals riasztások kizárása céljából).
Laser Technologies Kft. tulajdonában vannak.